O mnie

  • poniedziałek, 30 maja 2011
  • Patryk

  • Kim jestem?

    Nazywam się Patryk. To co mnie najbardziej pasjonuje, to typografia stąd moje skrzywienie na punkcie literek i książek. Dlatego realizację pasji znajduję w projektowaniu książek. Niektórzy uważają, że to mało kreatywne, ale dobrze złożona książka to podstawa a dla mnie niezła zabawa.

    W drugiej kolejności interesuję się marketingiem internetowym (pozycjonowanie, wordpress)stąd mój blog o tej tematyce :)

    W internecie wprawdzie jest już dużo informacji i sporo ekspertów (naprawdę świetnych) z wordpressa. Przyznam, że konkurencja jest powalająca, ale przyznam się też, że nie mam zamiaru konkurować :) Czytelniku, chcę dać ci to co najlepsze, nawet jeśli polecam kogoś innego, kogoś kto odniósł już sukces, to tylko po to, by pomóc ci, albo podpowiedzieć gdzie szukać dobrego rozwiązania z którego sam już skorzystałem :)

    Nie boję się przyznać, że sam czerpię wiedzę od najlepszych. Ponad to sądzę, że również i ja mam swoje trzy grosze do powiedzenia w sprawie wordpressa :) a dlaczego? Bo samo mówienie, pisanie o wordpressie sprawia mi dużo radości :)

    W czym mogę Ci pomóc?
    Potrzebujesz pomocy? konsultacji? Chcesz bym pomógł ci zainstalować wordpressa, albo zainstalować wtyczkę? A może chcesz wydać książkę?

    Bez względu na potrzebę pytaj a ja spróbuję sprostać twoim oczekiwaniom :)
    pisz do mnie na: patryks 87 @ gmail. com

    0 komentarze:

    Prześlij komentarz

    Copyright 2010 Blogowi