Oferta

  • poniedziałek, 30 maja 2011
  • Patryk
  • Oferuję usługi w zakresie tworzenia i prowadzenia bloga.

    Za pomoc w wyborze hostingu, domeny, także nazwy domeny, instalację bloga, podstawową konfigurację i optymalizację pod względem SEO i udzielenie informacji o tym jak efektywnie wykorzystywać wpisy oferuję osobom prywatnym i firmom usługę za 50 zł.

    Ponad to udzielam bezpłatnych porad. Masz z czymś problem? Pisz na patryks87@gmail.com a jeśli będę w stanie ci pomóc, chętnie pomogę, byś mógł rozwinąć swój biznes blogowy.
    A jeśli uznasz, że moja porada okazała się cenna, albo moje wpisy na blogu wartościowe, lub też chciał(a)byś docenić mój wkład w tworzenie tego bloga - możesz przekazać mi kilka złotych. Ucieszy mnie każda złotówka :)





    Współpraca

    A może chciałbyś ze mną współpracować? Masz pomysł? A może chcesz zarabiać razem ze mną? Napisz!
    Copyright 2010 Blogowi